12 April 2007

faktor >15...

"...jäljed on see tants, mis peaks publikule kananaha ihule tooma..."
muusikaks - jäääär...jäljed...eile toimus tantsupeo ülevaatus...rahvast oli palju...emotsioone oli palju...
tegin pilti ka...õhtul valisime umbes 350 pildist väga kirgliku vaidluse käigus välja 60, millest mingi osa pannakse vist umbes miljoni aasta jooksul üles ka Hetero ehk uue nimega H-stuudio kodulehele...
tegelt peaks väga konkreetselt ja väga jõhkralt igasugu mõttetuid asju kustutama hakkama, kuigi vaikse häälega tüdruk karjus eile hääle ära...kallid naabrid, andke meile andeks...:)
einoh...
ja minge kindlasti Future festivalile...mina ei saa kahjuks...mis tuletabki meelde, et on vaja millalgi päikesekreemi-soppingule minna, sest juba nädala pärast...
aga tegelt ma armastan teid kõiki...keda natuke ja keda natuke rohkem...;)
võtsin endale täna kaks raamatut lugemiseks...üks räägib vist ühest kirjanikust, kes läbi raskuste osutus vikerkaarepoisiks...ja teine raamat oli mingil sarnasel teemal...
mina ausalt ei teadnud, mida vikerkaar sümboliseerib...
tegelt ma ei viitsi lugeda mingeid igavaid teemasid...eksole...
aga täna peab küll välja minema...:)
ja agent M on ka hää...

1 comment:

Liisi said...

pàiksekreem on ùks kaval asi kùll , mida vòiks kaasa vòtta..tàna oli tulipalav ilm ja mu òlad on nùùd kòrbenud:(