03 April 2007

lained...

...löövad peakohal plaksti kokku...
aga tegelt käis linnupoeg ujumas - sellest ka vee värelus...
test...
nad näitasid mulle põrandal olevat kujutist...mida sa näed?
tädi kiira utles, et see teema on raske, aga huvitav...ta nägi põrandal pärnu lahte...
mina vaatas ja nägi lihtsalt katkist põrandat...
teistkordsel vaatamisel nägin ma hoopis eesti kaarti...
onu raivo oli sama tasakaalukas nagu ta alati on olnud, ta ütles mulle malbe naeratusega "tubli" - ka tema nägi põrandal lebavas ebamäärases kujutises eesti kaarti...

"miks sa teed nii?"...kõlas nädala lõpus...
miks...ma tõesti ei tea miks...

panin immuunsussüsteemi proovile - ei ole vist siiski kõige mõistlikum esimesel aprillil murul pikutada...tahtsin magada natuke, aga kurk see raibe ei lase olla kuidagi...parem oleks, kui mesi aitaks - ei viitsi seda asjata sisse vägistada...

tänase uduse ilmaga said nii mõnedki asjad kuidagi palju selgemaks...
rumal tüdruk, kuidas sa aru ei saa ometi!
...muuhulgas tuli mina juurde teadmine - lõpp j'ääb järgmiseks aastaks...see pole maailma lõpp...
kraadiklaas näitab täpselt 37 - ei siga ega kägu...
mul on hooti külmavärinad...
ilm läks ilusaks...

loen artiklit:
the hidden face of european spatial planning: innovations in governance...
mitte halligi aru ei saa...
hall...
86 kasutatud allikat...

kurat...liiga pikale läks...

1 comment:

Liisi said...

:) tubli kadri ! sul on Raivoga ùks nàgemine:)
muidugi ei ole hullu , kui jàrgmine aasta lòpetad..:) minu arvates on see lausa lahe..saame koos seal ùlikooli peahoones seista:)