29 September 2007

üksi...

...tulen öösel koju...
mängib lugu - virmalised "naer"...
mina tahab need tunded enda seest välja kiskuda...küüntega kraapida, kuni veri väljas...
...aga neist ei saa kinni võtta, sest nad on liiga kõvasti juurdunud ja läbipõimunud...
see lugu on täpselt see, mis seda iseloomustab...sügis...dramaatilisus...ükskõiksus ja ometi mitte...leppimine ja ometi mitte...tühjus...jah ka see ja palju muud - ta jalutab keset inimtühja, pimedat, külma tänavat...lonkab, sest kostüüm ahistab...see on mängumina...
aitab sellest...paus...sädelevast joogist ja melust ja...kõike teed sa millegi arvelt...mina tahab istuda hämaras toas...pliiats käes...teetass põrandal...ilme tõsine - see kõlab koomiliselt...mul pole pilti, sest mina tegeleb liiga palju igapäevasega...
ei - ma pole seda filmi näinud...
ma pole...aga tahtsin olla...
...tahtsin...kuulata midagi pehmet...

1 comment:

Sisalik said...

Huvitav, et viimasel ajal tõesti paljud kuulavad seda sama lugu (ja nii ka mina). Mistõttu ilmataat otsustas Eesti rahvale hääd meelt teha ja nädalavahetuse jagu suveilma kinkida. Väga armas temast! ;)