08 July 2008

piksel...

klõps...ja mees sai minu omaks...nüüd võin ma temaga kõike teha...lõikasin tal silmad pea küljest ära...nüüd tundub, et tükid on erinevatest puzledest ja neid kahte uuesti üheks tervikuks ühendada pole enam võimalik...ma ei ole tegelikult pervert...mhm...pilk, mis võõrale on suunatud, see ei küsi midagi - ta nagu teaks ilma selletagi kõike...teaks sinust kõike...omastanud...harutanud sind lahti ja keeranud kuubiku uuesti õigeks......ja see rahu...rahu ja ükskõiksus helerohelise suitsupilve sees..."nendes õhuaukudes...õhuhetkedes ma ei mõelnud...ainult tundsin..."

playlistis on viimasel ajal eesti muusika...täna rokib mr lawrence...I´m still here...
päikesekreem, mille koju kaasa võtsin, lamab juba nädal aega kuskil kotipõhjas, ilma et teda kordagi ära oleks kasutanud...
...rain...lalalaa...
mulle tegelt oleks meeldinud, et pildil oleks pikslid veeeeelgi suuremad...veeeeelgi ebasteriilsem...mõned kriimud ja kaootilised ning tahtmatud värvilärakad...jah, need tillukesed detailid...:p

No comments: