16 October 2008

oliiv...

allo! aloo! ...eetris on öine lobajututund...

Üleeile ma armusin teist korda elus…esimesest silmapilgust…armusin teist korda elus ja pagana andekas olen ma valimaks selleks maailma kõige kättesaamatumaid inimesi….
See juhtub kas esimesest silmapilgust…või üldse mitte…sest silmad ja olek peegeldavad tõelist sind, mitte sõnad…
Oeh…aga see on tore…:P

Täna on kell pool kolm öösel…tulen just zavvist…pean kell 8 asjalik olema…mul on külm ja mul pole und…teen kuuma kakaod ja minuarust on hea mõte hakata kell pool kolm öösel z. tulnuna ahju kütma, isegi kui hommikul on järjekordne unepohmakas…mul on rahulik olla…sest üleeile ma armusin teist korda elus…
Tahtsin temalt küsida, et mis ta oma koerale nimeks paneks…
Mina paneks Oliiv…minu ilus suur Must Oliiv…

Mul on vahel tunne, et ma tõmblen iga hinna eest ja püüan rabada tükke igalt pool…ja ma teen seda üksi, sest teisi ei huvita see enam…tõmblen et käia väljas…tõmblen et käia zavvis…teised õpivad ja töötavad…minul on täielik pohhuism ja tunne, et vastasel korral jääb elu elamata …
nojah…tuleks vist lahti lasta pealiskaudsusest ja mõelda ka enda elus mingist muutusest…

10 aasta pärast lapsendan endale 4 last ja võtan 2 koera…10 aasta pärast lasen ma lahti oma egoismist…

aga nüüd on mul soe ja nüüd on mul hea ning rahulik ja nüüd tõmban ma end kerra ja nüüd panen ma silmad korraks kinni…

No comments: