04 December 2008

Teie etteaste palun!

nii heas kui halvas...see ju peaks niimoodi toimima...nii heas kui halvas...

vahel piisab ka täiesti märkamatutest ja mikroskoopilisematest hetkedest, et peas käiks klõps ja naeratus kustuks...

...mingit teed pidi jõudis mina arusaamani, et sa tahad teda ainult heas, ainult muinasjutus...aga see mina, kes sinu juures on, on kättesaamatu ideaal...sa pole teda näinud....näinud teist ja kolmandat külge...aga mingist hetkest alates ei õnnestu enam varjata...otsustav hetk - kas leppida või minema kõndida...lõpmatust pole olemas...publiku-mask kistakse maha...alles jääb haavatavus, usaldus ja alasti keha...
...sa ei saa mängida ideaali kellegile...see on ohtlik, sest mina võib nii täiesti ära kaduda...laiali valguda...mina peab saama iseenda ideaaliks...risti ja põiki mina ise...mina koos oma hea ja halvaga...ma kartsin seda otsustavat hetke...mõtlesin, et kõnnid jälle minema...nagu sa tookord minu unes tegid...sa võid seda teha...ma ei karda enam...

ma pean leidma selle õige teeotsa...see vasardab rohkem kui ei miski muu...

üks vana ja nostalgiline lugu...everything`s gonna be alright...

No comments: